onsdag 11 april 2012

Malmö och bananer

Imorgon har jag min första salstenta. Jag är en aningen nervös, men jag tror det kommer gå bra. När jag tidigare lyssnat på alla mina kurskamraters panik och funderingar har min enda fråga varit: När får man lov att äta?
Mat är viktigt för mig (Jag är ingen frossare som tar det för givet!) och vart jag än ska någonstans måste jag se till att jag vet hur jag får mat, var och när. Jag gillar att gå hungrig helt enkelt. Jag gillar inte heller att äta för mycket vilket slutar med att jag äter lite, men ofta.

Jag ska inom Malmö imorn och testspela i deras polisorkester. De söker nya medlemmar, jag har kontaktat och allt så det är grönt. Lite nervöst är det, men så är det med det mesta som är nytt. Det var även meningen att jag skulle till Malmö på fredag och träffa en vän. Jag skulle hjälpa med en musikvideo, men så visade sig att hon inte alls behövde mig och glömde säga till. Det gjorde att hon inte sa till i god tid och förklarade ändringarna. Jag var även bjuden på en fest som jag gärna ville gå på, men valde att ställa upp för min vän istället och nu blev det kaos för mig. Tänkte gå på festen istället. Min fredagkväll ska inte förstöras för en sådan banansak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar