fredag 20 april 2012

Nostalgi-kväll

Låser in mig i mitt rum medan mamma har fest med klubben. Har antagligen lite feber, men ska bli frisk till imorrn. Då bär det av till Arlöv och träffa de bästa <3

Det började med att lyssna på A-teens för att sedan spinna vidare till Bosson och S club 7. Nostalgi på hög nivå. Sitter även och skriver på min nya novell. Än så länge kallar jag den för The land of Tahol, men jag suger på titlar och tog någon random. Ni som tittar in här kan ju checka in och läsa det lilla jag skrivit hittills (Det är mer jag skrivit, men jag lägger väl inte ut allt)
http://www.wattpad.com/story/1210462-the-land-of-tahol-temporary-title
- Snälla, kolla in på länken och läs. Jag vill väldigt gärna veta vad ni tycker om handlingen osv. Alla kommentarer tar jag värde!

Idag på praktiken hade jag besök från högskolan. Jag var nervös inför besöket, men det gick bra. Hade planerat två aktiviteter som barnen fick göra. Det gick väldigt bra, men jag har vissa saker jag fortfarande måste tänka på innan jag kan känna mig fulländad. Fick tips på att göra något större projekt med barnen nämligen en större teaterform. Jag blev väldigt triggad av idén, men ska först testa min idé på en mindre variant på onsdag och se hur det går om barnen klarar att träda in i en roll på ett större sätt. Därefter kan jag fundera över det större projektet.

Bara för att jag är glad idag så bjuder jag på en låt som just nu gör så att det spritter i mina ben :)
http://www.youtube.com/watch?v=Tgu56ur7LIw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar